Stängsling igen i norra Örebro!
24 - 26 juli, 2026
Gratis

Hej alla uppskattade volontärer!
Vi ska sätta upp rovdjursavvisande stängsel vid Uskaboda igen i norra Örebro och dagarna är: 24/7 till 26/7 (ni behöver inte komma alla dagar om ni inte kan). Arbetet är viktigt för samexistens mellan rovdjur, betesdjur och djurägare och vi vore väldigt tacksamma för er hjälp.
Jättekul om ni som inte har stängslat så mycket vill prova på lite mer! Skriv gärna till mig om ni är osäkra (nationell.stangsling@rovdjur.se)
Arbetsledare: Tore Wennerstöm
Antal sängplatser: 6 plus madrasser
Antal tältplatser: obegränsat. Tillgång till toalett.
Max. milersättning: 60 mil tur och retur (om ni är fler i bilen kan ni få mer)
Lunch erbjuds av djurägare på plats.
Hör gärna av er om ni har några frågor.
Tack så jättemycket för ert engagemang!
Stängsling i Uskaboda 2
0
Kommer
10 återstår
Svara här

